Om mig

Mit billede
Havfisker især efter store rødspætter men også makrelmede og kastefiskeri på lavt vand efter torsk med jig og lette kastepirk. Ejer af en Rønneste Kajak som jeg hygger lidt i men er stille med fangsterne. Jeg kunne dog godt forstille mig at løfte sløret lidt om det på et given tidspunkt. Team fisker - ambassadur for Fishnote som laver Gennemløber til put and take samt Salty-blink til kysten

fredag den 20. juni 2014

Fisketur i morgen

Det er ikke sket meget med fiskeriet det sidste stykke tid her

Eneste tur var en hygge tur med Konen og Laura til Ørsted fisk og golf. Vi havde madpakke med men vejret var alt for godt. Laura er ved at være rigtig godt kastende og hun skal nok blive endnu skrappere 

Det var dog mig som fangede aftens eneste fisk på power bait i overfladen. 

Far og datter i aktion en skøn aften. 

Ellers levere Øresund et rigtig fornuftig torskefiskeri. Enten om det er drivfiskeri eller bule. 

De første makreller er også dukket op så det er bare med at komme afsted på vandet. 

I lørdags afholdte dansk grejsamler klub et fiskegrejsloppemarked i Bellahøj hallerne. Der var både rigtig fint tæt grej samt en del brugt til fornuftige penge. Jeg købte kun et enkelt fiskehjul som jeg glæder mig til at bruge. 

Endvidere havde jeg også kun taget lidt penge med derind da jeg viste at jeg ville kunne bruge en formue. 

Jeg havde ret. Kunne sagtens have brugt 10000kr derinde uden problemer. 

Købet på loppemarkedet. 

I morgen venter så den 3. tur med facebook gruppen "Sundfisker" og det skønne skib M/S Kastrup 2 fra Dragør. Vi skal kombi fiske. Både kastefiske efter torsk,sej og horn. Det kunne jo være der også var en makrel. Vi skal også mede efter fladfisk så det kan kun blive godt. 

Mere om turen sent i morgen aften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar