Om mig

Mit billede
Havfisker især efter store rødspætter men også makrelmede og kastefiskeri på lavt vand efter torsk med jig og lette kastepirk. Ejer af en Rønneste Kajak som jeg hygger lidt i men er stille med fangsterne. Jeg kunne dog godt forstille mig at løfte sløret lidt om det på et given tidspunkt. Team fisker - ambassadur for Fishnote som laver Gennemløber til put and take samt Salty-blink til kysten

søndag den 28. oktober 2012

Tosseri i værkstedet og flere flotte fladfisk fra øresund

I går var endnu en dag hvor øresund leverede flere flotte spætter over kiloet. Jesper Larsen fra Ocean-seeker fangede to over kiloet og efter endt fotografering blev de genudsat. Fiskeriet var meget svært da der ingen strøm var men det holde ikke de store spætter fra at hugge.

Team Poseidon var også på vandet men fangede desværre ikke nogle spætter over kiloet.. Bedre gik det for Team Gøjsen hvor Skibber fangede en rigtig flot spætte på 1,6kg og bedstemand Lasse fangede en på 1,2 kg. Også disse to fisk blev genudsat efter foto..



Svenskerene fangede også flotte fisk igen i weekenden.

Her er det Anders med hans anden spætte over 1,5 kg i år. Denne vejer 1,57 kg



Her hjemme er der blevet tænkt nye tiltag til fiskeriet efter fladfiskeriet. Dette forgik i værkstedet hvor en 60 gram Abu Koster blink blev ombygget så der kom blinklys på. Ideén er at den skal fiskes aktivt på kastestangen med meget tynd line. Efter ombygningen vejer den 50 gram så den skal nok kunne holde bunden. Er meget spændt på hvordan testfiskeriet kommet til at gå.

 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar